Grattis Simon

Jag har just jagat min kanin 15 varv runt altanen iklädd endast stor t-shirt och skor. Kallt. Jag använde mig av een sån där stor spade som man skottar med (hjärnsläpp) men han smet ändå undan. Tillslut kom erik och hjälpte mig. Victory!!
Jag fick nyss reda på att Guns n' Roses kommer till Sweden Rock i år! Jag ska gå! Jag vill verkligen. Hoppas de går!!
Min dag har varit helt ok faktiskt. Även fast det är den längsta skoldagen i veckan. Känns skönt.
Mitt hår är grått. Jag är så ARG. Jag skulle färga bort det gula med en superblondering. Visserligen skit billig och från Willys men ändå. Hur kan de bli mörkare när man blonderar?????? Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ska färga om. Men jag har det lite knivigt med pengar just nu. Borde gå till frisören. Men hon kommer säga att det är för slitet för att bleka. Jag dör. Vilket jävla problem.
Nu ska jag sova och tagga inför utvecklingssamtal imorgon.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: emilia

WHAAAAAAAAAAAAAAT! JAG VILL OXÅ! SHIT! <333 Sweden Rock here I come^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0