Jag hatar den nya blogg.se designen

Idag har jag haft en ganska najs dag. Matten flög förbi utan några vidare svårigheter och lunchen gick i ett schwooosh och idrotten var himla rolig med badminton. Nadja, våran idrottslärare som förövrigt ska få barn rådde mig till att gå till en naprapat med min rygg. Jag vill bara bli av med ontet. Det skulle vara så himla skönt. Att kunne röra sig utan att ha ont. När hade jag de så bra senast. Heh..Nej nu ska vi inte vara sån.
Tills imorgon så ska vi ha läst ut "Högläsaren". Jag har inte börjat. Och min bok är borta. Bra, Sara!
Kort fakta:
-Jag åker snart till holland.
-Jag har världens snällste kille i min klass.
-Jag har ångest över mitt hårddisk problem
-Jag har köpt skor utan att berätta för mamma
-jag tycker att E*** är en total bitch
-Jag umgås med mina dammåttor

Nu ska jag läsa vidare i min franskabok, Oscat et la dame rose.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0