jag kan inte skilja på

Helt ärligt, vi kommer vara försiktiga.
Jag är helt färdig med packningen!! Den väger inte mer än 11 tror jag. Imorgon åker vi!
Idag har jag skottat snö på lite ovanliga ställen. Nämligen på två tak. Det gjorde jag himla bra måste jag säga. Sen har jag duschat, haft hårinpackning och ansiktsmask. Nu ska jag klä på mig för vi ska äta tidig middag eftersom vi ska på kör utbildning ikväll. Direkt efter de så åker jag till Rebecca och sover i hennes lägenhet. Vi ska nämligen upp tidigt. Vi ska ta 0710 tåget till stockholm imorgon. Då är de skönt att inte behöva åka så långt.
Jag är så peppad. Det kommer bli så himla roligt. Jag ska verkligen försöka blogga lite eftersom jag själv skulle vara väldigt intresserad av att läsa om en resa till Amsteredam. Inte just min egen kanske men ändå. Kan vara kul att läsa senare.


En av mina presenter till Carro:)

höööörs!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0