jag tror bestämt att jag har blivit lite kär

Nu har jag äntligen installerat MSN. Inte för att det går i högvarv hela tiden precis men kan ju vara bra och ha om man vill få kontakt med någon. Katching*
Min dag har varit super bra. Först Musiklektion med en massa stegteori, funktionsanalys och skalor. Sedan var de biologilektion då vi improviserade en himla bra presentation om våra jordar(Vi gjorde en labb om nedbrytning och bytte ut och jämförde olika faktorer). Efter biologin slutade jag så då mötte jag upp malin för lunch och lite shopping. Vi käkade pizza på Panini, super gott! Och malin köpte jeans och privade ett par andra skiiit snygga men hon pallade inte prova dom i en anna storlek så hon köpte dom inte? Korkad brud. Nej då, hon är wunderbar! Jag själv köpte två kavajer från Myrornas. De ni!! Första gången jag köper någonting där. Men 85;- för en kavaj är inte dåligt hörrni? Och dessutom 10% studentrabbat på de. Strålande.
När jag kom hem väntade mera pizza, hemmagjord då da. Men det var gott ändå. Sedan var jag en stund ute i "studion" och gjorde klart "The Girl is Leaving" som den heter för tillfället. Nu ska den bara ha ett "omslag" så är de klart. Men jag har ju inga bilder, wei. Aja the impossible can be made possible if you are awesome!


Utsidan ger insidan en chans men insidan ger utsidan dess glans.


Kommentarer
Postat av: malin

Det var great! Och det är ditt fel att jag inte köpte byxorna! ;P

2010-02-12 @ 23:58:06
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0