Kärlek

fuck fuckeli fuck fuck fuck.
Jag tappade in dator i golvet idag. Jag kommer inte ihåg hur de hände. Jag bara stod där och helt plötslig slog den i marken. Jag skrek. Den är helt mosad på enda sidan. Fuck.
Nu är vi äntligen klara med våra presentationer om biologiskt mångfald och DNA analys i kriminaltekniska utredningar. Vi ska typ presentera dom/ visa dom klickan ett nere vid flygeln. Sen blir det film och massa onyttigt med klassen. Tack vare min brorsa så kommer det förmodligen bli Avatar som visas! Tack Erik. Ikväll ska Frida och Carro äta hos mig, det blir tacos.
Nu måste jag gå eftersom jag använder fredriks dator!
Buss och kran

Kommentarer
Postat av: malin

TACOOOS! <33

2010-02-19 @ 14:27:08
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0