More than words

Andrafebruaritvåtusentio
Vad har hänt idag då? Jo vi fick sluta tidigare från franskan. Stort! Inget annat ovanligt om man säger så.
Vi har två prov på torsdag, engelska och matte. Engelskan ska nog inte vara något problem men sen är de ju matten. Ska man rålugga nu så här två dagar innan eller ska man satsa på kursprovet lite senre istället?
Jag vill ha mera Michael Jackson. Vi borde göra flera föreställningar. Det kommer förmodligen inte bli bättre än såhär. Vi borde visa upp det för alla. Hela världen. Alla ska se. Nu ska jag inte gå till överdrift men flera skolor borde få komma och se. Jag tycker verkligen det! Jag är så himla nöjd med det vi har åstakommit. Men jag vill ha mera! Hoppas ni som såg det var nöjda och tyckte det var bra!
Nu ska jag väl äta något tror jag.

Jag saknar er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0