Will you be my valentine?

Idag har jag haft en supermysig dag med Emilia. Mötte henne i stan, efter två timamrs städning här hemma och ett besök på myrornas, och köpte margarin, grädde och socker. Ja ni kanske kan gissa va de skulle bli? Kladdkaka såklart. När vi kom hem bakade vi järnet och tittade på "Huset vid sjön". Sen jag lite gitarr och så skrev vi en låt tillsammans som heter "fruktansvärt bra" eftersom den är de. Katching. Den handlar om en gamaltant som tappat bort sin tax. Hah.. Vi är bara för duktiga. Vi började sedan titta på en annan film som jag inte minns va den hette, men den var lite konstig. Vi åt raklett med familjen då jag dränkte mig i cola. Sen bakade lite och körde "melodikrysset" med pappa. Nu har hon gått hem och jag ska nog sätta på en film.
Nu är det alla hjärtans dag. Vad ska man hitta på då? Jag vill på bio.

Kommentarer
Postat av: malin

juste, du ska ju på bio med din loverboy! du måste! :P

2010-02-14 @ 09:55:52
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0