2009 del 1

tänkte göra en sån här som alla gör.
Januari(shit längesen ju!!)
Januari började med Thailand. Underbart land de där! Sen fyllde Maria 18 vilket firades med middag för tre hos mig.


Även mini fest med Victoria och en flaska tequila

Februari:
Anna fyllde 17, hade minifest med Sara och Spodka, var på ACDC koncert och åkte till fjätervålen med min familj och Maria. Jag var även fruktansvärt kär.

Mars:
Jag fyllde 17, tog massvis av egobilder, hade litet photoshoot med anna på sunnerstaskolan. Mina stockholmskusiner kom förbi en sväng. hade myskväll med Sara och tittade på Bäck. Var även på party i stenhagen hos ms Falk efter earth hour.




April:
Myskväll med Sara och Maria i Saras lokal vid fem drog vi till Wille, jag blev arg heh.. Sen myskväll i Knutby hos Sofie. Kryssnig med min familj. UKRAINA!! Alltso wunderbar. Skulle kunna vara det bästa veckan i mitt liv!




Maj
VI hade show med De Visa. Mamma fyllde 45. Fortfarande sjukt kär!  Jusste, jag var på jakt efter Breaking Dawn som jag läste ut gansla snabbt. Tyvärr har jag inga blder från denna händelserika månad.

Juni:
Skrapan musikalen, underbart. Skolavslutning. Grönan med Ukrainagänget. Kär. Min kusin tog studenten. USA med de visa!!!



To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0