the greatest love

God morgon. 
Igårkväll hade jgamaria och sara en väldigt mysig och spårad kväll som vanligt. Vi bakade bland annat pizza.
Sen skrev vi lite historier(varoch en säger ett ord osv). Jag måste säg att jag försökte göra dom barntillåtna men jag kunde inte göra så mycket.
Idag ska min familj åka och hälsa på våra kusiner. Först ska vi till Västerås och Aros fortet för lite äventyr.

Alltså jag lovade sara och maria att lägga ut den andra sagan.. Verkligen inte värd att läsa!!!:P


sju bröst mjölkades och blev toma. Dom gillade att gå in och bli fina hos Mr Click. Ett år senare pillade dom sina stjärtar. Regnbågen fanns brevid slottet med fullt kylskåp. Kylskåpet dunkade aldrig förutom idag pågrundav våldtäkter av osten. knull förbjöds inte, porr därimot var helt olagligt.
kondomer bajsade aldrig bara kissade lite men diarré förekom otroligt ofta utan stänk. prinsessan shoppade tillsammans med Mr click och pullade aldrig utanför provhytten.
en morgon clickade farmor på tomten som aldrig fick ligga med prostituerade bananer.
farmor pullade alltid med pinnar eftersom dom var tjocka, mögliga och rakade kåtbockar.
strumpan gillade att spermier simmande runt honom. ägget blev mögligt och befruktad. fadern var inte trogen mot sina ägg. såsmåningom föddes strumpans strumplingar som hoppade högt minst 14 millimeter och pillade på sig själva. snoop tittade in i sin stjärt.

the end

Kommentarer
Postat av: franny

hahahha den är så skön:P den andra med ;) <3

2010-01-16 @ 15:40:33
URL: http://duoh.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha, då kan jag rensa dina kläder^^ <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0