highway man

öhh...Mamma!??

Idag har jag spenderat hela dagen men Fina gunnis. Jag har hittat massor av fina saker åt henne. Hon vägrar erkänna att det var jag som hittade allting men så var de. Typ. Själv köpte jag ett brett bälte och massor av trosor från Gina. Efter en mysig och effektiv sväng på stan drog vi hem till mig och tittade på tv och lagade mat. Efter jag hade ätit så drog vi heem till maria och bakade(Imorgon börjar vi) och tittade på Notting Hill. Fin film de där.

Imorgon börjar skolan och allt annat. Det är inte de som jag längtat mest efter under lovet kanske.. Men ska bli skönt att sätta igång och träna och sjunga med både kör och musikklassen. Sen med det kommer ju självklart läxor och ansvar. Man kan inte både ha kakan och äta den så att säga.

För att summera mitt lov så kan jag säga att det har varit väldigt lugnt. Mycket Emilia och Rebecca, mycket Criminal Minds, en del Anna också. Sen har jag förstås träffat massa andra underbara människor också. Men jag hade velat att jag lyfte arslet och gick ut i de "vackra" vädret lite varje jdag också.

Nu ska jag försöka sova. De kommer förmodligen sluta med att jag sätter på en film på datorn och släcker vid ett nån gång. Önska mig lycka till..
God Natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0