I will be victorias

"mat"dags hos victoria. NU ska vi laga "mat". Favorit i repris. Bilder kommer sen.
Jag drog till victoria istället för idrott. Jag mår inte precis toppen idag så jag prioriterade vårat katte powerpoint som vi ska presentera imorgon. Nu är den iallafall klar. Den är väldigt fin ska ni veta.

Igår kom jag hem från en hel i torshälla hos mina kusiner. Det var völdigt roligt. Helgen var för kort. PÅ lördagen möttes vi på Arosfortet i västerås och spenderade 2 timmar i deras kluriga celler. Sedan åkte vi hem till dom för att spela buzz Dinos i flera timmar. Vi hade det himla mysigt.

På söndag eftermiddag åkte vi hem. Påvägen stannade vi till vid Ica Maxi <3 och handlade lite mat. När vi kom hem förberedde jag en supermysig lätt middag. Det blev mackor, te , färskpressad, apelsinjuice och ägg. Vi hade tända ljus och satt och pratade, ytterst mysigt.

Nu ska jag hjälpa victoria. Cozyy!!!


Muse- Uprising


Kommentarer
Postat av: franny

Muse ÄGER!

2010-01-18 @ 19:35:32
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0