As long as you love me

Idag var det körstämma på ute på Wiks slott. Jag var inte pepp men det visade sig att det var mysigt tllslut. Tyvärr så låg älskade tjejen med koll och sov och hade ont i halsen.
På morgonen smsade jag alla i min klass för att försöka få tag på en kemibok så att jag kunde plugga till resterna som jag har imorgon. En hade boken hemma, fredrik och han bor i knivsta. Men jag var desperat så jag hoppade in med bilen och gjorde en dagsutflykt med pappa och hämtade boken. Fredik är en riktig ängel. Tack!
Imorgon har jag som sagt lite rester i kemi som jag måste klara. Vi får de hur det går. Förhoppningsvis så klarar jag det och så kommer jag leva lycklig i alla mina dagar eller så klarar jag det inte...
Just nu sitter jag och målar naglarna... jag? haha när det har torkat så ska jag sova!
Natti


Kommentarer
Postat av: malin

Lycka till med kemin! :*

2010-06-06 @ 23:53:31
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0