Borta bra men hemma bäst

hello
Jag är helt slut men har haft ett fantastiskt sommarlov so far. Jag har bara ett litet problem som jag måste ta itu med sen kommer min sommar att vara toppen!
Corraljeo var jätte bra. Sol, bad och goda drinkar(+ tequila). Kanske berättar mer i detalj sen.
Midsommar var supermysigt som vanligt. Min familj åker ut till Kratte Masugn och hyr ett stort hus där vi lagar mat och badar i tre dagar. I år följde även Sara med vilket gorde det ännu roligare. Sol, Bad, rädda musen och sång!
Jag hade alldeles för höga förhoppningar på kvällen idag så det blir väl tvn med familjen och kanske en Mojito!
piz


Kommentarer
Postat av: malin

Sluta mobba tequila, det är askalas! Och mojito, mmm :D

2010-06-27 @ 20:41:10
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0