GRATTIS MALIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

God kväll
Idag började jag som sagt med kemiprov, det gick inte så bra.. jag klarade halva och resten ska jag göra imorgon. Det är inte så mycket så det går nog bra. Efter kemin så hade jag hål så jag åkte in till stan och köpte malins present och köpte jordubbar till lunch. Sen åkte jag till skolan och lyckades träffa malin så hon satt och käkade jordgubbar med mig i solen en stund. Sen var deet brännboll som gällde. Mitt lag förlorade tyvärr. Efterskolan drog Carro, Frida och jag hem till mig och åt, pluggade och åt. Super mysigt tycker jag. Sen drog jag in till stan för att käka middag med Malin, Camilla, Evelina, Kråkan och Nicklas. Vi åt på Tsatsiki. Det var gott men jag blev lite besviken tyvärr. Men sällskapet gjorde det mer än värt det. När vi hade ätit, pratat, sjungit och skrattat klart så fick jag skjuts hem av Evelina som nyligen tagit körkort! Grattis!
Nu ska jag sova!
Natti!<3


Kommentarer
Postat av: malin

dunderkväll, tack sötnos <3

2010-06-07 @ 23:59:14
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0