Hit me with your best shot

God kväll, i morgon har jag skolavlsutning sen är det sommarlov. Skönt. Jag har så gott som sommarlov redan, att sjunga räknar jag inte som skola.
Den här veckan har jag och Hanna varit ensamma hemma. Detta innebär att vi har ätit bara god mat och gjort lite vad vi vill. I mådags var även erik hemma men då var jag inte hemma utan då firade vi Malin som fyllde 18!!
I tisdags träffade jag rebecca och emilia. Vi hade super mysigt med fika vid ån. Löv them. På kvällen kom mina två snygga brudar sara och maria till mig för mys. Vi körde guitahero och singstan och eyetoy. Det slutade med att vi typ låg och brottades. Vi är inte som alla andra.. Sen åkte maria hem och Sara och jag gick och la oss i mammas och pappas säng.
I onsdags träffade jag Emilia på stan och sen åkte vi hem till mig och tittade på film och skrev krönika och åt massa gott! Vi hade super mysigt. Även vi sov i mammas och pappas säng.
Idag hade vi klassens dag vilket var väldigt underhållande att se när klassen gjorde knasiga saker. Sen på eftermiddagen/kvällen var jag med victoria och vi tittade på film. Supermysigt!
Jag är verkligen supernöjd med dessa dagar! Sommaren kan inte börja bättre!
Imorgon är det dörmodligen vårdsätra som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0