i don't want to be anything other than what I am

God kväll!
Idag har jag badat naken för första gången sen jag var liten. Det var superskönt och jag och Maria orkade inte vänta på att Erik skulle kolla med badkläderna så vi hoppade i!
Tidigare på dagen var jag, Sara och Maria på stan och shoppade. Jag köpte ett linne, en bikinitopp, en body, en tröja och en klänning. Allt på rea, gick på ca 300kr, najs. Dom andra shoppade också lite smått och got.
Jag blev himla sugen på att pierca tungan idag. Det var väldigt nära att jag gjorde det kan jag säga.
Men nu håller jag på att dö för jag är så trött och mät (har tryckt i mig ostkrokar och shoklad med maria framför the break up(löv it)).
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0