Passande titel med massor av glädje

Nu har jag inte skrivit på ett tag tror jag.
Igår var det studenten för alla 91or. Min dag började med soundcheck och genomdrag på slottet, sen avslutningen då alla var jätteduktiga. Killarnas framträdande var helt fantstiskt bra och sånt drag det blev. Efter att vi sjungit den blomstertid och studentsången så sprang alla vita mössor ut därifrån och jag själv stressade till sara och vi tillsammans stressade till Marias utspring. Hon var så fin i sin mössa. Efter att hon fått alla gosedjur och hoppat på flaket drog jag och Sara in till stan och försökte hitta Emilia och Rebecca utan success. Men vi satt och tittade på flaken som åkte förbi och vi lyckades se Ullis och Tomas, August, och Maria, Carro och Kajsa. Jag lyckades ta en del fina och färgglada bilder på massor av nyblivna studenter. Sen tog vi bussen till Sara och promenerade sedan till maria mottagning. Där kunde jag inte stanna länge för jag var tvungen att hinna med mycket. Tog en sväng förbi emilia och sen åkte hela familjen till enskilstuna för att överraska min kusin som fyllt tjugo. Där hade vi det väldigt trevligt.
Här kommer lite bilder:

Mösspåtagning

Nyutsprungen maria!

Finisar

Grattis tjejer!

Augusts flak

Tryckteknik Ullis och Tomas!
Sist med inte minst en liten oredigerad och ganska obra, rent sångmässigt, version av time of your life.(ostämd gitarr och soundcheck/rep, ingen publik och hes tjej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0