Och Sara, förstås!

God kväll, om bara några minuter ska jag slänga mig på cykeln för att möta maria vid bullen. Vi ska ner och köpa Marshmallows och vi ska ha när vi grillar/myser ikväll. Det ska bli supermysigt. På med myggmedel och varmakläder!
Idag hade vi avslutning i pingstkyrkan. Jag sjöng Your Life-Greenday återigen. Min röst var bättre idag men jag råkade spela fel. Men jag är nöjd med framträdandet både med Calle och med Johanna. Och nu är det äntligen sommarlov. Efter avslutningen så tog jag en fika med malin och planerade lite vad vi ska göra. Vi ska blandannat köra en älgbajsweekend i Alaska och köra Kamelrace i Australien, haha. Bilder fårn dagen kommer senare.

Nu ska jag klä på mig så att jag inte fryser ikväll!
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0