det här inlägget skrev jag typ klockan halv tre men det publicerades aldrig.

God morgon, just nu städar jag, som vanligt. Det går väldigt dåligt faktiskt då resor lockar mera. Jag har alltså uttit och kollaat resor i en timmes tid nu. Jag vill åka bort på tisdag och komma hem på fredag. Jag vill till typ London eller Paris eller kanske amsterdam? Jag har ju faktist varit där redan så kanske typ Madrid eller Grekland? Vore så himla mysigt med en spontan liten resa. Billig ska den vara såklart men det är inte så lätt att hitta när man är så sent ute..

Kommentarer
Postat av: malin

JAG VILL OCKSÅ RESA! Ska vi kolla upp ngt tsm nån dag?

2010-06-13 @ 10:56:58
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0