3dagar kvar

just nu sitter jag och lyssnar på finalisterna i Next Star som är ica maxis musiktävling för ungdommar. Helena (min sångepedagog) tyckte att jag skulle vara med. Om man vinner får man vara med på Dioggiloo(stavning). Har ingen aning om va den här turnen är. Får kolla upp de i sommar och sen kanske vara med nästa år då.
Idag har vi haft kördag. Så himla mysigt med De Visa. Vi har sjungit och dansat och skrattat hela dagen. När jag sen runt sextiden kom hem så var de marsch till skrivbordet och plugga kemi. Efter 1,5h så tänkte att jag kunde ta en paus  och skriva lite till Eimi. Där slutatde mitt pluggande kan jag säga. Det blev dock ett femsidigt långt brev till Eimi där jag berättar allt från "invincible" och om vänner gamla som nya.
Nu ska jag sova. Ska på kemistugan imorgon. Halv nio. kul.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0