det som göms i snö kommer upp i tö

Onsdag. Mittwoch. Wednesday.
Det firade jag och victoria med en tripp till Ica Maxi. Köpte 2,6kg godis. Nyttig. De var de jag skulle vara ja...
Det var väldigt cozy. Sen drog vi hem till henne och tittade på film.
På morgonen hade jag psykologi då vi pratade om fördommar. Jag har fördommar. Jag skäms över dom faktiskt. När den lektionen var slut åkte jag till stan och hälsade på Maria. Hon åker bort till värmen på söndag. Jag är inte avundsjuk.
Men vad händer i helgen? Imorgon är de nått på BJ men jag vet inte någon som ska gå. På fredag ska man ju ha tråkigt men hur kul är de liksom?
Nu ska jag försöka hitta på något. heh

Kommentarer
Postat av: malin

DU SKA JU TILL MIG PÅ FREDAG!!!!!!

2010-03-31 @ 19:58:12
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0