håll koll på mina converse tjejer!!


Nu är jag hemma från våran underbara resa till Amsterdam. Jag uppdaterade inte pågrund av brist på datorer. Dessutom hade vi fullt upp hela dagarna.
Dag 1:
Jag sov hos Rebecca för att ha nära till stationen. Emilia skulle komma dit också men hon blev ju sjukare så hon stannade hemma och sov den kvällen. Halv sju kom Emilia och henns mamma. Vi väntade på tåget i över en timme och kom till slut med ett tåg mot linköping. Vi stod packade som sillar och hade skit kul hela tågresan till stockholm. Sen tog vi flygbussen till skavsta och checkade in. Planet avgick 1325. Vi var framme runt tre. Då var de bara att leta upp buss från Eindhoven Airport till Eindhoven central station till Amterdam. Sen var vi framme.
Resten av dagen spenderades på rummet med läsk bröd och vindruvor.
Dag 2:
Shopping stod på schemat. Primark visade sig inte existera men vi hittade en del av heaven nära Dam. Shoppade en hel del den dagen faktiskt. När vi pengarna var slut drog vi till hotellet och gjorde iordning oss för middag och dans. heeelt ooookej faktiskt. Bara att det var väldigt mycket snuskiga människor där ute.
Dag 3:
Vi skulle träffa Rebeccas kompis, Weiss. Och vi hade sjuuukt roligt! Han var jättesnäll och rolig. Jag tror inte jag har skrattat så mycket som vi gjorde då i hela mitt liv. Vi gick på marknader och fikade och käkade även middag på KFC. Uhöhuu....
Dag 4:
Dagen D. Armando skulle komma. Vi gick och letade marknader och shopping när vi får ett mystiskt samtal. Han var på tåget och framme om 20min. Vi åkte då och mötte upp honom. Det blev lunch och lite shopping och kaffe. Heh... Sen på kvällen skulle vi ut men jag mådde väldigt dåligt så jag drog hem efter en halv timma. Dom andra dansade några timmar.
Dag 5:
KLOCKAN ÄR 9!!!!!!!!!!!! Vi hade försovit oss. Fast nej vi kom 2 h för tidigt iallafall. Och min väska vägde 14,8kg! score!! Vi tog kort och flummade oss, köpte sprit och godis. Helt klart godkännt! Sen fram mot nio var vi i uppsala igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0