Jag är en naturbegåvning

God eftermiddag
Idag började jag med psykologin. Det var helt okej. Jag tror de kommer att bli riktigt roligt. Sen hade vi lååååång labb på biologi. Den var i och för sig en ganska rolig labb. Sen skulle vi gå på kemi stuga men de blev blogg fixande istället. Jag ska fixa en bild på fredag som jag ska ha som header.
Jusste torkad frukt har blivit min drog tillsammans med TH. Jag är beroende av båda.
Nu ska jag och Carro ner på stan och käka glass tror jag. Och samuels holländare kommer till uppsala snart!!
 

   

Nu ska jag sjunga! Puss hej


Kommentarer
Postat av: Carro

Japp glass blev det. Smarrigt värre. Sjukt snygga bilder på oss två måste jag säga. Haha xD. Puss på dig<3

2010-03-10 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0