Kan man älska någon på avstånd?

Ja de skiljer flera mil. Mellan mig och den jag älskar. Flera timmar med min bil.

Äntligen hemma efter en lång dag. Började halv nio med franska då vi hade prov. Sen klassråd då vi pratade om våran studentskiva. Vi måste bestämma vart vi ska vara. Men de kommer bli kul, förhoppningsvis. Sen var de matte då jag var ganska ofokuserad. Men jag måste ta och skärpa mig. De är viktigt att hänga med i början! Efter lunch hade vi engelska, ovärt. Gjorde nada. Efter engelskan hade jag provet med stort P. Musikteoriprovet. Teori delen gick ganska bra men gehöret vill jag inte yttra mig om. Men det gick inte åt helvete iallfall.

Nu sitter jag här och längtar tills imorgon. Då ska Carro komma hit. Vi ska fota och titta på Let's Dance! Kommer bli dunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0