Ny städat rum!!

Melodifestivalen. Helgens hetaste ämne? Nå, var de rätt låt som vann? Jag är väl precis som alla småtjejer och hejade på Manboy. Inte bara för att han är jättesnygg utan för att jag kan tänka mig att denna kommer spelas på många dansgolv i framtiden. Men Anna kan ju sjunga så de kommer nog funka.
Imorgon är de kemiplugg som gäller. Ser inte fram emot de. Men de måste göras. Jag har nämligen omprov i Kemi A på onsdag. Om jag inte klarar de så måste jag gå sommarskola och de vill jag verkligen inte. Jag kan inte. Så jag får ligga i ordentligt. Och sen eftersom jag är så smart så har jag ju självklart glömt böckerna i skolan. Jag tog med dom dit för att plugga på håltimmen. Blev de nå plugg då? Nej. Noll självdiciplin!
Nu ska jag sova.
Tack Carro för hjälpen med rummet!!
smakprov från fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0