oh ohow

God morgon! Typ..
Idag är jag hemma från skolan, mådde inge vidare imorse. Helt slut.
Jag har haft en superbra helg!
Fredag:
Fest hos Thomas i sävja. Vi åkte dit vid nio och missade halv ett bussen och fick stå och vänta en timme på nästa. Det blev nämligen kaos hos thomas. Några sjuka jävlar som bara förstörde.
Lördag:
Städa hela huset och fördebedelser var det jag ägnade dagen åt. För på kvällen skulle 20 tjejer/damer komma på middag. Det var hure trevligt som helst. De slutade med singstar.
Söndag:
Kusinerna sov över. Vi hade en trevlig dag med charader som jag fick av anna sara och maria. Efter tårta så åkte alla hem och jag bara slappade!!

Länge än så blir de inte eftersom min data håller på att dö!
Tack alla i lördags!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0