The words in the mirror are making me shiver

Jag är lycklig! Så här har jag inte kännt på väldigt länge. Jag har varit riktigt glad. Men nu är det annorlunda. Jag har liksom nått toppen.
Vad kan de bero på? Jo igår var jag och såg mina idoler för första gången. Tokio Hotel. Då tänker väl många "fan va töntigt med dom där bögarna"? Men jag tänkeer inte skriva en bok om hur dom inte är bögar och så vidare men jag skiter i de. Your loss liksom.
Gårdagen var underbar. Den kunde inte ha varit bättre. Eller jo kylan på gränsen till outhärdlig men vi klarade de med täcken och bordstabletter.
Så här såg dagen ut:
Det var uppstigning fem. Jag tog tåget med Matilda klockan åtta. Efter en frukost på Burger King så tog vi tunnelbanan på spår fyra mot hagsätra. När vi kom fram till Globen så gick vi först för att kolla kön. Den var inte alls lång till våran förvåning så vi gick in och shoppade lite. Vi gick ut och kollade med jämna mellanrum. När det var ca3 timmar kvar till insläpp så satte vi oss i kön med nyköpt täcke, halsduk, kartonger, bordstabletter och diverse mat. Vi satt kanske 1,5h tills alla började springa framåt i kön. Vi var snabbt på fötter och sprang med dom. Vi fick stå ytterligare 1h i kö fast nu packade som sillar. Väl inne fick vi väldigt bra platser. Vi bestämde oss för att riskera dom för att försöka få bättre. Och de fick vi, ca 2m från scenkanten i mitten. Kunde typ inte blivit bättre. Medans vi stod där så såg vi både Kenza med flera och Idoljury Andreas. Kenza verkade lite sur så jag skippade foto med henne. Men Andreas tvivlade jag inte en sekund på, hehe. Sen satte dom igång. Jag skakade. Visste inte om jag skulle skratta elleer gråta. När jag såg Bill.. jag blev knäsvag på riktigt. Så underbart. Och dom var så snygga. Allihopa. Och musiken var underbar.
Konserten kunde inte blivit bättre. Självklart så blir recensionerna dåliga om man inte gillar musiken. Visst Globen var knappt halvfull men vi kompenserade kan man lugnt säga. Alla skrek och sjöng med och hoppade. Bättre publik får man leta efter! Självklart är de svårt att fylla två stora arenor i sverige när dom inte alls är lika stora som t ex ACDC.
Betyg: MVG
Här kommer lite bilder. Bilder på dom kommer när jag har kommit på hur man lägger upp från picasa.







Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄR DIG NU NU NU!

JAG VILL HA BILDER :D



haha ful jag är :(

2010-03-05 @ 19:48:06
URL: http://baneman.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER BILDER BTW!!!

2010-03-13 @ 12:28:46
URL: http://baneman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0