What are you going to say, in private?

jag har precis accepterat att jag kommer få ig i kemi. Accepterat och accepterat.. Jag har insett det. Jag har även insett att Psykologin kommer att bli ganska jobbig. Vi hade våran tredje lektion idag. Vi hade ett prov på 7 sidor. Och nästa vecka har vi tydligen prov igen. Och veckan efter de. Men de är ju roligt iallafall.
Imorgon är jag fri. Fri från kemi(förhoppninsvis.. tveksamt) och fri från vad egentligen? Jag får köpa lättöl och cigaretter. Aja de är mysigt iallafall!
Nu borde jag stressplugga lite kemi innan provet.

In Private- Sahara Hotnights

Kommentarer
Postat av: Anna

folköl till och med! åh jag vill ha en utgång med dej snarast

2010-03-17 @ 18:16:37
URL: http://endlesstory.blogg.se/
Postat av: malin

Lycka till med alla prov sötnos, och GRATTIS I FÖRSKOTT! Jag har Geschänke für dich! :D

2010-03-17 @ 18:45:26
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0