Accidentally in love

God kväll.
Jag har spenderat min söndag med att göra ingenting. Framåt kvällen därimot träffade jag två underbara människor. Vi gick på en "promenad" och sen hem till maria och gjorde negerbollar och tittade på film. Jag fotade väldigt mycket.
Imorgon är det dags för skola igen. Sen är det rep på kvällen och sen bär det av till stan för skiva nämligen emilias. Tema brott och straff. Jag ska vara prostituerad med Rebecca.. heh...
här kommer lite bilder från kvällen.






Gud va jag älskar dom här tjejerna! Det är sjukt<3<3

Kommentarer
Postat av: franny

fyfan för mig utan smink hahaahahah! känner att en dusch skulle sitta fint nu och smink ;) <3

2010-05-17 @ 06:52:39
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0