All of these lines across my face

Nu är det över. Far åt skogen; det bästa jag gjort på länge. Så underbara människor. Jag fattar inte hur jag inte kan ha upptäckt det för två år sedan. Helt jävla pantad tjej. Kul att jag skulle go all sensative igår. Och när jag väl har börjat kan jag inte sluta. Fick låsa in mig på toaletten. Sen kom jag ut och såg lilla Hanna stå där. Hon är så himla söt. Då var de kört. Jag fick lugna ner mig igen. Ta några djupa andetag och krama vidare. Jag kan inte fatta att alla dom där supertjejerna kommer sluta. Vad kommer De Visa vara utan dom. Jag kommer bli en av dom gamla gamlisarna. Jag kommer behöva ta så mycket ansvar. Läskigt.
Helt underbara tjejer. Jag älskar er alla!
Jag grät mitt i företällningen igår. Under Facebook låten. Helt underbart fin. Clara är min idol. Den var de så himla mysig stämning.
pis

Kommentarer
Postat av: malin

Ni var så sjukt bra Sara, jag rös i hela kroppen när du sjöng din låt! Du är bäst! <3

2010-05-07 @ 13:45:47
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: Emilia

<3 Fan vad du rockar tjejen! löv u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0