F-R-E-S-H

God morgon. Jag kan inte fatta att jag redan har varit uppe en timme. Jga kom nämligen hem vid två och var lite smått kalas.
Jag hade en jätte rolig kväll igår med Carro, August, CJ och Sebbe. Deet började med förfest hos August med några andra. Sen sprang vi till bussen för att hinna in till stan. Där gick vi till Norrlands naton för att gå på en skiva. Och jag som inte hade några pengar... Jag får ta och skärpa mig nu! Sen straxt innan ett drog vi därifrån för att ta bussen hem.
Idag fyller mamma år, grattis till henne. Vi har käkat frukost och hon har öppnat paket. Mysigt med hela familjen.... och Danne............ hm
Nu ska jag titta på någon rolig serie.
Buss och kran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0