good morning starshine

Jag har varit så upptagen de senaste två dagarna. I Onsdags var det VIP som gällde med massa roliga människor. Jag och maria började hos henne med lite bacardi och sen drog vi ner och mötte Carro. Sen kom det bara fler och fler. Jag har så trevliga kompisar, i löv it.
Igår(torsdag) hadee rebecca bett oss ställa in allt annat eftersom något livsviktigt skulle hända. Och det var de, utan att ta i. Jag blev så överraskad, galet.Weiss var här! Jag blev så himla glad. Jag hade saknat honom så himla mycket. Vi åt på Jalla och gick tiill willys i korta drag. Vi åt tacos hos rebecca ute på landet. Jag ochEmilia skulle gå till bussen från henne och det var crazy mörkt långs och regningt. Men mysigt med så trevligt sällskap!
Här kommer lite bilder från kvällen.




Mina älsklingar

snygg Carro ser lite skeptiskt ut tycker jag

Snygg som vanligt den där bruden!!

Vi är så snygga! Älskar dig!

WEISS BAJS!!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0