Hur ska jag kunna tro på dig?

Jag shoppade lite idag. Förutom strumpor, de visa leggings och två riktigt snygga ringar så har jag köpt detta:




Jag hade en bra Valborg. Jag kan kostratera att Valborgsdagen är så mycket bättre än kvällen. Jag höll igång i 12h, de räckte tyckte jag. Allt slutade med att jag lev lämnad ensam på stan. Carro och frida joinade mig efter 10min. Sen åkte jag och Carro hem till mig och tittade på film. 
Nu ska jag ut och sätta mig ute i musikrummet.

guuud jag älskar Claras musik! Verkligen. Vissa kan verkligen!<3
http://www.myspace.com/claralindsjo

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är en av dom bruden, du kan och du gör så undebrat fin musik!!! I'm your biggest fan^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0