Nothing can be taken away from me

Sweat baby sweat.
Hemma idag. Mådde inge vidare imorse så jag stannade hemma för att skriva lite grejer typ miljöfrågor och övergödnings grejer. Men hur mycket har jag gjort? Jo jag har svarat på en fråga. Bra gjort sara. Istället har jag tittat på hela säsongen av Life unexpected och lite DHW. Jag har sån självdiciplin. I löv it.
Jag vill ut och göra någonting idag. Mysigast skulle ju vara en fika på stan med någon mysig människa. Kanske lite sent påtänkt nu. Och dessutom har jag varit hemma idag. Men jag smitar inte och jag kan gå så i don't really see the problem.  Men titta på en film eller ta en promenad skulle inte vara helt fel heller.
Pappa har fixat min mobiltelefon nu. tangentbordet var helt konstigt. Sen har även alla mina bilder fösvunnit. Det gick inte att åtgärda tyvärr. DVS mina bilder och filmer är borta:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0