sämsta dagen i världshistorien?

Jag har inte haft en särskilt bra dag idag. 
- Anna Bergendahl gick inte vidare till finalen i eurovision songcontest
- Jag hade redovisning på engelskan och blev nästan slaktad för att jag inte hade läst boken, men läraren vet inte de...
-  Min naturkunskapslärare var inte i skolan idag så jag kunde inte få min slutuppgift= en dag mindre att jobba på den
- Matteprovet gick inge bra
- Engelska nationella gick inte riktigt som jag hade tänkt mig
- Jag har slängt 100kr i sjön eftersom jag inte gick på en skiva som jag hade köpt biljett till för att jag trodde att jag inte skulle känna någon där
- Jag fick reda på att deet var ca 20 pers som jag kände som skulle på skivan.

Sist och värst:
- Min absolut bästa klasskompis, en av mina bästa vänner och min soulmate har hoppat av gymnasiet.
Jag kan inte förstå det. Vi hade sånna planer, hur vi skulle röja på flaket och äga alla andra. Sjunga och spela på avslutningen.

Kommentarer
Postat av: malin

Låter som en jobbig dag, KRAM :*

2010-05-28 @ 00:13:54
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0