We're caught in a trap

God kväll.
Jag är sjukt trött och opepp på det mesta just nu. Helgen har varit sjukt rolig men lite lång. Men vafan då kan man sova. Jag mår inge vidare faktiskt. Jag har mått dåligt i två dagar nu. Undrar vad det är. Men jag vill inte missa någon skolan, och vi har konsert nästa vecka. Galet, snart är det sommarlov också.
Idag har mamma fyllt år och vi har firat henne. Jag har även övningskört, skrapat upp tån, träffat Sara och tittat på film. Mysig dag. Det var förövrigt 35 fucking grader i solen idag!!!! Många säger underbart men jag tycker bara det är jobigt när det är så varmt.
Nu ska jag sova och försöka bli frisk.
Piz

Kommentarer
Postat av: franny

varför kan man ibland inte se dina bilder som du läggar upp för :O ???

2010-05-16 @ 09:12:41
URL: http://duoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0