You spin my head right round

Så roligt igår. Lagom trött idag.
Godmorgon, typ. NU sitter jag på matten med Carrow. Jag är sjukt trött från gårdagen som btw var riktigt rolig. Jag har aldrig dansat så mycket i mitt liv. Helt galet. Drack ingenting men kände mig packad ändå! Det är så de ska vara. En grej som jag la märke till igår var att medans tjejerna satt ute och rökte så stod killarna på dansgolvet och shakeade loss, på riktigt!
Showen var helt underbar. Så jäkla bra. Tycker verkligen verkligen synd om dom som missar detta. I'm sorry for your loss. Ikväll är det sista showen. Den kommer bli bäst. Problem nr1: jag har ingen sångröst kvar. Problem nr2 jag är redan helt död. Hur ska detta gå?
Nu ska vi gå på lunch!
Ses ikväll???? Efter showen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0