All i relly want is money in my pocket

Idag är det exakt en måad tills jag träffar Emilia, dvs 29 dagar tills jag åker till Malaysia! Hur najs?

Idag har jag, Anna och Malin käkat korv på IKEA. Sen tog vi en kaffe i resturangen och mötteupp Maria efter hennes jobbintervju där. Och guess what? Hon fick jobbet! Jag är så stolt äver henne!

Skoldagen var väldigt kort med bara två lektioner. På svenskan tittade vi på Matrix och på engelskan pratade vi om novellerna som vi, eller i min grupp jag, läst. Tydligen så tar våran Engelskalärare illa upp om man sägr att man är bäst. Hon tycker att det är oartigt^^


Just to prove a point: Kardemummabullar

Kommentarer
Postat av: malin

Fick hon det?! Hälsa grattis! :D Och det där med bullarna är bull-shit! :P

2010-11-22 @ 20:41:36
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0