Anyway the wind blows

Nu har jag inte skrivit sen i Måndags. Och ja, den här veckan har det varit full rulle. I tisdags blev det ingen träning då jag dels hade träningsvärk och dessutom två prov att plugga till. Men i onsdags eftet matteprovet så dorg jag och Victoria till gymmet och körde ordentligt i 1,5h. Det var roligt, massa catching up! Sen i torsdags hade jag den sämsta dagen på länge tror jag. Jag ville bara gråta. Men sen på kvällen, på De Visa blev det bättre. De Visa har julkoncert den 16 December ver inte riktigt vart men den kommer bli jättebra.  Efter repet så tittade vi på inspelingen av koncerten. Det var ju himla bra faktiskt, men det var synd att han som filmade zoomade så mycket. Man såg ju knappt halva Thriller-dansen. Det tyckte jag var lite tråkigt.
Idag har jag bara haft matte och musik och slutade ändå halv fem. Jobbigt. Musikklassen har julkoncert den 8 December på Grand. Jag ansvarar för biljettförsäljningen så kontakta mig och ni vill ha biljetter!

Nu ska jag sjunga lite tror jag nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0