fredagkväll

Ikväll blev det fredagkväll med familjen. Först blev det vin och tacos och nu film, Mysigt. Jag har även lagt ett bud på skorna på bilden i inlägget innan (dom fanns på tradera). Just nu leder jag och auktionen är slut om exakt nio minuter.
Idag har jag haft en kort men bra dag. Eller mer en vanlig dag typ. Hade sovmorgon till 1140 och dagen bestod av två mattelektioner, soft. Sen åkte jag till stan och fikade med Anna. Lite catching up, trevligt.

Jag leder fortfarande auktinen. Inga andra bud men ändå. Deet är så här i sista minutrarna som risken finns att andra kommer in i spelet.

Ha en trevlig kväll!
Haha, gamal bild:)

Kommentarer
Postat av: malin

Ojoj, hur mkt bjöd du? Spännandeeee! :P

2010-11-12 @ 23:04:53
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0