It's written in the stars


Hittade några ringar på Style by Tyra som jag gärana skulle vilja ha. Men som jag har sagt; Ringar är värdelösa och man kommer aldrig använda dom. I have proven myself wrong. Jag använder ringar gärna och ofta. Så dom här skulle sitta fint. Vi får se om jag har råd och samvete att köpa allihopa men jag tror verkligen att jag kommer slinka och köpa nån iallafall.
Skolan känns så värdelös. Det är skönare att vara hemma och titta på tv. Men jag vcar i skolan idag och gick på mina tre lektioner. Greger tror att jag är bäst. Han tror att jag kan allt och kommer bli så besviken när han får reda på sanningen. Och jag håller på att bli en hejare på kongas.
Nu ska jag nog ta och ta mig en skål special K och titta på lite tv innan jag ska sova.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0