So many things i should have said

God kväll,
Vilket jäkla väder det har varit idag då! Det har inte regnat och inte snöat utan det har slaskat. Och jag och Malin jag ju hurtiga så vi gick från skolan till IKEA. Jo men det ångrade vi när vi kommit 100m. Så genomblöta mötte vi upp Anna i IKEA-restaurangen och käkade lunch. Köttbullar och potatis blev det för min del. Det var ju gott!
Sen gick vi runt i affären och tittade och testade. Åh va sugen jag blev på att flytta hemifrån! Jag hittade iallafall en flaska som jag ska blanda shots i, toppen.
Nu är farmor hos oss också. Så jag har suttit och pratat med henne och hjälp henne med allt möjligt. Hoin stanna tills på onsdag då pappa kommer hem från Belgien. Sen på Söndag så kommer mamma hem från USA. Jag är inte avundsjuk.
Nu ska jag sova!
Natt natt

LÖV it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0