Stilla natt

Fan, auktionerna som jag har spanati in i en vecka är nu avslutade sen två timmar tillbaka och det kom jag på nu! Fan. Det var en skitsnygg jacka som jag verkligen verklgen ville ha!
Idag har jag hunnit med massor. Först sov jag länge sen räknade jag matte med pappa. Sedan gick jag ut i musikrummet ett tag och spelade in en halv låt. Sen åkte hela familjen plus Calle till IKEA för julbord och att hälsa på Maria på jobbet. Hon smälte in och gjorde ett bra jobb! Sen åkte vi ner på stan och tittade på fyrverkerierna! Så himla häftigt. Och skitbra låtval! Sen tittade vi på Harry Potter som överraskade mig. Jag vill se mer! Efter det så drog vi till slottet och tittad på ljusshowen som var riktigt coolt det också. Sen åkte vi hem.
Nästa helg vill jag ut. Jag ska ut. Det ska bli kul. Då ska vi fan ut.

23 dagar kvar till Malaysia! Och EMILIA!!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0