Who the fuck is Alice?

God kväll,
Jag har nu ganska precis kommit hem från en riktigt mysig kväll hos Maria. Vi tittade på "Alla Älskar Alice" och gjorde varmchoklad bland annat. Hon är en väldigt söt och helt sjukt människa men jag tycker om henne ändå.
Dagen har varit väldigt lång. Den började med att jag försov mig och missade biologin. Sen hade jag lång matte och sedan musik. Sen bar det av hemmåt för pizzabak. När jag kom hem låg det ett stort paket på bänken, MINA SKOR! Dom var lite tajta och väldigt höga så jag får töja ut dom och ha dom på Annas Pride-skiva eller nått!

Jag längtar till julen. Jag längtar tills vi åker till Malaysia. Jag längtar till Koh Phanang. Jag längtar till ren lycka.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vår klass kämpar emot pride som bara den, di didi di disco!!

2010-11-20 @ 12:31:45
URL: http://endlesstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0