Ytlig?

God kväll. Just nu är det fortfarande söndag. Ännu en seg söndag. Jag måste börja ha planer på helgerna annars slutar det med att jag bara slappar och inte gör någonting. Jag har inte gjort någonting denna helg. Men som tur var har jag haft toppensällskap när jag gjorde ingenting. Sara och Maria kom över på kvällen i lördags och då tittade vi på film och bakade och hade deet väldigt mysigt!
Idag har jag faktiskt pluggat lite och till och meed tränat. Jag crosstrainade i en halvtimme och svettades järnet. Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet för första gången på aaas länge. Fast först har jag lunchdejt på IKEA. 
Nu ska jag nog ta och släcka lampan och försöka få lite sömn. Natti natti!

Mysiga minnen de där va!

Puss???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0