as so many times before

heeelt galet, jag vaknade 0845 och gick upp! Hur crazy?
gårdagen var en värdelös dag. Jag fick rycka in och jobba vilket innebar gå upp kl 0500. Sen visade de sig när vi var klara med disken att allt var dåligt så vi började packa ihop fem och var hemma till sju. Då ville jag ut på äventyr men det slutade med soffan.
Min helg har alltså inte varit så händelserik. Det blir förmodligen friskis med maria sen, box 1.
ÅH, två killar i skolan har börjat organisera en skidresa till Val Thorens. Jag vill med! Hur awesome? phett. jag längtar redan!
Jag saknar Emilia.
pis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh jag saknar dig med <3 men jag hatar att man aldrig kan se bilderna du lägger upp:( Puss <333

2010-09-06 @ 14:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0