Blodgivare

Idag blev jag blodgivare. Jag vet i och för sig inte om jag kommer få ge blod. Men om jag får det så får jag inte ge blod förens i februari pga min piercing och så ska vi till Malaysia. Och om deet finns malaria i Malaysia så måste jag vänta 6 månader till. Hoppas att deet inte finns där.
Jag och Malin lunchdejtade idag. Det blev "mackor" på Barista, mums. Sen gick vi till Blodcentralen. Malin är så fin.
Sen kom jag hem, åt och övningskörde. Sen körde jag 40min på Crosstrainern.
Nu ska jag sova och ladda inför Modernismpresentationen imorgon......


Kommentarer
Postat av: malin

DU är fin! Och det var inte mackor vi åt, det var quesadillas :D

2010-09-21 @ 19:20:42
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0