Everybody's changning and I don't feel the same

God kväll!
Idag har jag varit hemma. Long story short, för lite sömn kombinerat met huvudvärk oxh dåliga skämt. Så passade på att vila ut mig. Men Devisa är väldigt obligatoriskt då vi ska sjunga i stadsbiblioteket på lördag kl 20:00 (gratis)!! Då berättade Helena om hennes plan att ha körrep under halva påsklovet som jag tidigare nämnt(skrolla ner) så ska jag till Val Thorens med skolan då. Jag informerade henne om det och då svarade hon lite nonchalant "Det är väl inte obligatoriskt?". I den stunden övrvägde jag att sluta i Devisa. Vi får de hur det går med det där...
Jag är väldigt uppmärksam. Dessto mer man uppdaterar sin blogg dessto mindre liv har man, typ. Vissa skaffar pojkvän, en hobby eller fluttar utomlands. Då har man liksom inte tid längre. The bitter truth.

Nu ska jag titta på ett avsnitt HIMYM och sen sova. Jag har faktiskt sovmorgon till elva någonting..W00P!

Sexigare får man leta efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0