God blessed the broken road

åh min helg... jag har haft en dunderhelg!
Fredag: utgånge med Malin. Vi träffade Samuel Max och några killar till. Vi drog till Fame. Inte värsta draget kanske? Men vi shottade och drack lite öl. Med bra sällskap blir allt lyckat!
Lördag: Stan med brudisarna Sara och Maria då jag köpte skor och en kjol. Kankse visar bild senare. På kvällen kom Maria över och förade med polkagrisshottar (rekomenderar starkt) och jäger. Sen drog vi in till stan, Kalas och förtsatte dricka. I väntan på killarna och malin så drack vi öl till fullt pris och träffade några parallellklasskompisar till mig och några av marias gamla kompisar. Sen kom gänget så dansade vi lite. Sen sprang jag iväg på ett hemligt uppdrag med Malin. Sen skjutsade Lilje hem oss. Snipp snapp snut så var kvällen slut.

 



Ja idag var som dagen efter brukar vara. Jag sov till halv ett sen åt jag och tittade på tv. Sen pratade jag med underbara Emilia en timme men sen blev det dags för f98 avgörande match i serien så då visadd jag mitt stöd genom att heja järnet och fotografera. Och dom vann. Alltså vann dom hela serien. Jag är stolt!
Nu ska vi äta stek och ha "möte" med familjen!

Kommentarer
Postat av: malin

Hemligt uppdrag, hahah! Puss

2010-09-26 @ 19:56:57
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0