Have you ever seen the rain?


God kväll mina vänner,
Jag mår inte riktigt bra, psykiskt efter denna hemska händelse. Vart jag än vänder så påminns jag. Jag har knappt tillåtit mig att skratta idag. Jag förstår inte.
Jag har iallafall varit riktigt hurtig och tränat. I måndags gymmade jag och maria och igår körde vi ett jätteroligt danspass, sjukt jobbigt. Och idag så gymmade jag med Erik och Danne. Känner mig duktig.
Jag har fått punktering 3 gånger på 3 dagar!! Helt galet. Och någon har trampat/hoppat på mitt däck så det är krokigt också... jag vet inte hur jag ska kunna cykla till skolan nu mera?
Nu ska jag sova men jag tänkte bjuda på några bilder från grönalund först! Enjoy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0